//sᴇᴄʀᴇᴛ ᴏғ ɴᴀᴛᴀsʜᴀ ᴊ
S
ASSALAMUALAIKUM :)
Hi guys , thanks for visit my ugly blog . Follow me maybe ? I will follow you back ;)
Diary Princess HotStuff Them
satu hilang , tiga datang : )
09 March 2013 • 8:19 AM • 0 comments
Assalamualaikum wbt .. hi peeps .. jawab ahh salam tho dulu .. haha  k :3

'' tuhan putuskan kita dengan dia sebab tuhan nak beri kita yang lebih baik daripada dea ''

haha okeyh .. nyiesa pernah cakap macam tho dekat aku .. and sometime ayat tho yang bagi aku semangat .. hehe .. ok .. 
aku rasa korang dha tahu captila A dha ada awek kan ? haha k .. itu tak menjadi masalah dalam hidup aku .. go die .. semoga dea bahagia .. tutup buku lama .. buka buku baru .. so semuanya tinggal kenangan .. * titik !

ok .. balik kepada topic aku tadi .. satu hilang tiga datang .. haa .. pelik tak ? hehe .. sorang pergi , tiga orang datang <3 thanks Allah .. nak tahu siapa ? haaa .. scroll bawah sikit ..

FIRST : Nurul Ain Farhana Mohd Zamzuri : )
see .. comelkan dea ? haha .. ok kita mulakan dengan awek nie dulu .. nickname dea Aynn Farhaa .. haa ..  kalau korang nak tahu , bapak payah aku nak dapat nama penuh dea nie :3 macam-macam dea tanya .. haha  ..aku dengan dea dha lama kenal .. dari sekolah rendah lagi .. tapi tak pernah rapat :3 tegur pun hanya tegur-tegur cmt jea .. masuk sekolah menengah pula , dari form 4 sampai sekarang satu kelas .. tapi boleh kira berapa kali kitaorang bertegur :3 haha teruk kan :/ hee .. tapi entah kenapa tahun nie aku dengan dea tetiba rapat .. tetiba k tetiba .. haha ayat mintak kaki kan :3 haha .. rapat punya rapat ( rapat sikit ) , dapat rasa dea caring kad situ .. hee .. dha lha satu sekolah , satu kelas lagi .. and now satu tuition .. haha k sayang dea <3 hope boleh kawan lama dengan dea :') and satu lagi .. aku suka bibir and gigi dea .. limited edition bhaii :3 jelly much :'* haha 

SECOND : Nurfitri Farahin Tarmizi : )
haaaa .. yang nie pula kawan baru aku .. k baru .. baru kenal .. nickname dea Farah Miziey.. ok cara kitaorang kenal unik sikit .. chating macam nak bertumbuk :3 haha gurau .. aku kenal dea dari ex aku .. kawan dea pernah couple dengan ex aku ..  cerita berbelit sikit .. so tak perlu lha aku cerita kan .. lagi pun malas nak cerita  .. coz makan masa :3 haha k .. tapi dengan dea pun aku tak tahu macam mana kitaorang boleh rapat :3 lepas kes malam tho , kitaorang selalu tegur sampai lha hari nie .. and aku baru tahu dea pernah satu sekolah dengan aku .. and now dea dha pindah semban balik .. k ada sedikit kerugian kad situ .. haha .. btw dea baik .. gila banyak :3 haha insyaAllah ada jodoh , nak pergi jumpa dea :) haha ^^

THIRD : Khairul Syazwan Muhamad : )
haaa ok .. nie buah hati baru aku :* haha ^^ nama dea Khairul Syazwan Muhamad .. ok .. aku dengan dea baru lagi .. tapi perasaan sayang untuk dea tho ada .. dea sweeet talker .. memang cair aku bila dengan dea .. lagi lagi time skype and date .. ehh cakap pasal date , kitaorang baru sekali jumpa .. k sedihkan ? dea belajar kad uitm jengka .. so susah sikit nak jumpa .. cuma boleh mengharap dea balik sini jelah kan .. emm btw 15 April nie dea balik sini .. cuti sem .. haha k dua bulan aku dengan dea nanti ^^ dea pernah cakap dea nak ajar  aku tuition nanti .. haha hehe hihi .. k tak sanggup .. gerenti tak belajar aku .. hehe .. btw aku sayang dea : ' ) tak sabar tunggu dea balik ...............

so .. the moral of story , dyeorang aku punya , kau rempat , kau mati .. haha gurau ^^ semuaorang boleh kawan dengan dea .. accpt my buah hati .. btw as a friend lha .. kalau lebih-lebih memang aku tapak muka kau :3 haha .. k .. ngantuk .. nak tidur :3 byeee *lambai tangan * haha :D

WELCOME TO ALL

ASSALAMUALAIKUM

Welcome to my bloggie guys . Just be nice here . Btw follow me , I will follow you back ♡
TWEETLAND


FOLLOWERS